Blir inte alltid som man tänkt sig

Måndag igen och en ny vecka med nya möjligheter och utmaningar. Helgen har varit sprängfylld med massa onyttigheter, nej nya tag nu! Började dagen med frukost 1 hemma innan jag tog bussen till skolan. Klockan 08:00 hade vi maxpulstest på cykel och efteråt kände jag mig verkligen illamående. Får hoppas på bra resultat när vi får tillbaka testerna nästa vecka. Sedan var det dags för frukost nummer 2 som blev havregrynsgröt och ett ägg samt kaffe. Efter lunchen i skolan blev jag från ingenstans väldigt illamående och fick ont i magen, troligtvis magkatarr.. Känns som att det kan vara att jag ätit så mycket, så efter skolan struntade jag i supporten och sitter just nu på bussen hem. Har fortfarande kvar illamåendet men ska se om det försvinner om jag blundar och försöker sova lite.

Puss //Emma



Lite goda frukostbilder samt lördagsmys (mittenbilden) från helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0