Underbar dag!

Började med en chill morgonträning i solskenet halv 8 imorse. Sista 10 minuterna hade vi avslappning på konstgräset och solen brände skönt i ansiktet. Blev ett knäckebröd och kaffe till frukost efter träningen och efter det spelade jag och 3 klasskompisar in en sjuk musikvideo haha :D Fick reda på att jag ligger ungefär på B i matten så det känns helt okej även om jag skulle vilja ha A.. Yes det var min skoldag det! Satt en stund på skolgården och njöt i solen med några klasskompisar, skönt att jag tog linne på mig idag. Nu blir det hem med tåget och sätta sig på balkongen innan det blir en fika med pappa och bror. Ikväll blir det årets första fotbollsträning på gräs, wohoooo!!! :D:D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0