Student för Katrinelund

Hejsan hejsan!
Vilken känsla det var idag när man stod och tittade på när alla 3:or sprang ut och var glada :D När de sedan skulle åka flak var det ju ännu värre men så roligt, åh vad jag längtar!!! Fick hängt en ros på både Andrea och Hanna och de blev så glada så det va kul ^^ Jag och Madde gick efter allt iväg och åt en god sallad på mitt favoritställe Le Pain Francais. Skulle aldrig ha tagit klackarna idag för de skavde och jag har haft så ont :( Har blåsor, uppskavd hud, och väldigt ont i dem just nu. Ändå körde jag på och tränade fotboll ikväll och tack vare att jag tejpade mina tår och fötter så funkade det bra :) Nu ska jag sova för imorgon ska jag på Jasmines student :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0