Grattis på mors dag mamma!

Har varit en underbar dag idag! Åkte ut till Tjörn och hade picknick jag, mamma och bror. Firade mamma genom att ge henne en halvkroppsmassage, 2 ljusskålar och ett kort. Vi åt rostbiff, potatissallad, sallad, nybakad baugette och till efterrätt blev det jordgubbar och kladdkaka. Var verkligen hur mysigt som helst fastän det blåste storm och jag frös. Brände ändå upp kroppen idag, AJ! När vi varit där några timmar åkte vi sedan hem till pappa och åt äppelpaj som han hade bakat, gissa om min mage är stor? Sen var det dags för mig att övningsköra och jag körde enda hemifrån pappa hem till oss, riktigt stolt :D Både jag och mamma bestämde oss för att gå ut och springa ikväll och medan mamma sprang 7 km så sprang jag 1,1 mil så vi var riktigt duktiga. Gick dock väldigt dåligt för mig men inte konstigt efter allt onyttigt jag ätit idag... Nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt till morgonträning och skola.

Puss //Emma

https://cdn2.cdnme.se/1764567/7-3/pic_51a27f919606ee78d58d8a45.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0