Dags för söndagsplugg

Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen. Vi vann mot Munkedal med 4-0 vilket va kul :) Blev dock utbytt i andra halvlek så va ganska depp över det.. När jag kom hem slängde jag direkt på mig bikini och packade ihop lite saker för att gå till stranden och sola med Jessica. Lite färg tror jag allt att jag fick i alla fall ;) Min moster och kusin kom upp så de två, jag, mamma och bror åt en riktigt god middag i solskenet på altanen. Senare satt vi alla framför tvn och tittade på Eurovision song contest och myste med massa onyttigt.

Idag vaknade jag upp klockan 9 och var helt lyrisk för solen lös och det var varmt. Åt en god frukost på altanen innan jag gick till stranden. Låg kanske Max 10 min innan vädret drog ihop sig och det blev molnigt och blåste kallt :( Har diskat upp lite efter igår och precis ätit äpple och njuter nu av en god kopp kaffe. Ska sätta igång och plugga nu när vädret ändå är bajs.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0