Ännu en dag på jobbet

God kväll!
Idag hade vi vanlig fotbollsträning på morgonen och vid 13:00 var vi på Världskulturmuseet och hade bokmässa. Några av alla 1:or har skrivit böcker som ställdes ut och som man också kunde köpa. Det var tal, ett band klipptes och det fanns även frukt, cider och salta pinnar som man fick ta när man minglade runt ;) Efteråt åkte jag och Nicole in till stan där hennes pappa köpte ett par shorts till henne och efteråt bjöd han oss på fika på EH.
 
Kvart i fyra var jag på jobbet, redo att köra igång fastän jag börjar hel. Otroligt vad mycket jag hade att göra idag med 7 personer som skulle checka in, frukostar skulle göras, städning och massa annat innan jag kunde låsa och gå där ifrån. Nu sitter jag äntligen hemma och har precis ätit lite fil och granola framför tvn, är riktigt trött nu. Tur att vi är lediga imorgon då alla 3:or på vår skola ska ta studenten, sååå roligt! :D Funderar på att åka in och titta men beror lite på hur vädret är och så.
 
Puss //Emma
Lägger in en härlig bild från hamnen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0