Sportlife innan skolan

Morning morning people!
Idag ringde klockan 05:40 och inte för att jag skulle iväg på morgonträning i skolan, utan för att jag hade bestämt mig för att gå till Sportlife och träna. Precis när jag vaknade upp kände jag bara att jag ville ligga kvar och sova, men jag vet att om jag hade gjort det så hade jag ångrat mig. Därför gick jag upp och satte genast igång med att göra havregrynsgröt och kaffe. Träningen på gymmet gick helt okej, sprang på bandet i en halvtimma och ökade successivt från 11,0 som i slutet var 14,0. Körde även en magmaskin trots det att jag har träningsvärk i magen ;) Känns så himla skönt i hela kroppen nu och pigg känner jag mig :D Köpte mig ett päron och ett äpple på Willys innan jag gick till stationen. Kan va bra att ta en liten frukt i skolan sen innan första lektionen. Solen skiner vilket gör mig riktigt glad, hoppas på en fantastisk dag!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0