Nu är det vår!!!

God morgon världen!
Sitter just nu på bussen som jag hann med precis i sista sekund. Jag kan inte sluta le för vädret är helt ljuvligt. Tog på mig skinnjacka och converse idag och det var inte ens lite kallt, utan solen värmer något otroligt :D väldigt skönt att vi inte hade någon morgonträning imorse så jag fick lite sovmorgon ;)

Igår kväll hade jag myskväll med Jessica och Jonna. Vi möttes upp på Coop och köpte lite smått och gott innan vi gick in på Hemmakväll och hyrde en film. För min och Jessicas del blev det gurka, morot och dipp, blev lite för mycket bara haha. Vi tittade på filmen "7 Pounds", riktigt bra :)

Hoppas ni alla får en fantastisk dag i solskenet!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0