Ändrade planer :D

Jag hade tydligen missat idag att svenskan var inställd... Idrottslektionen skulle inte börja förrän 12 som var sista lektionen, gissa om jag va arg!? Som tur va hann jag aldrig åka till skolan utan fick pratat av mig min ilska med Nicole i telefon. Krya på dig vännen! Fick en spontan idé av mamma att åka och hälsa på mormor vilket jag nu är på väg att göra. Inte så ofta som jag träffar henne och eftersom vi ändå inte har något att plugga på nu så var det en bra idé :D Ska hoppa in och köpa lite fika till oss innan jag överraskar henne, för hon har verkligen ingen aning om att jag kommer. Så från att vara negativ vände jag detta till något positivt! :D Solen skiner ute och livet känns kanonbra.

Puss //Emma

Hittade en söt bild på mig och min mormor på telefonen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0