Midsommar

God förmiddag!
Vaknade upp med huvudvärk och kände mig lite seg imorse men efter ett glas vatten och macka kändes allt mycket bättre. Känner mig ändå hyfsat pigg idag måste jag säga så det känns skönt :) Har suttit framför tvn med mamma lite nu imorse och har fått fixat lite på rummet.
 
Tänkte berätta om gårdagen och hur jag firade min midsommar. Vaknade upp hemma hos pappa ganska tidigt och ställde mig och började baka, haha. Gjorde björnbärsrutor och dom blev faktiskt väldigt goda :D Det blev frukost på altanen och då var det faktiskt blå himmel och sol, vet inte när man var med om det senast på en midsommar ;) Klockan 12:00 var vi i Ucklum och firade midsommar med midsommarstång, sång, dans osv. Väldigt trevligt även om man inte längre dansar runt stången. När vi sedan var hemma igen blev det lite mat och efter det jordgubbar och glass. Kvällen spenderades ute i Rönnäng på en fest i en sjöbod. Vi klarade oss från regnet och jag hade väldigt kul under kvällen måste jag säga :D
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0