Korvgrillning efter matchen

Mötte Herrestad idag och den slutade 2-2. Ärligt talat borde vi vunnit men men vi är Vallen vilket innebär att vi aldrig har turen med oss.. Jag spelade lite mer än en halvlek innan jag fick gå ut. Usch var verkligen extremt dålig idag. Vet inte om det berodde på värmen, men kändes som jag skulle svimma under matchen därför att huvudet kokade. Var lite depp efter matchen men allt blev bättre när vi kom hem till Helena och grillade, jag och några från laget. Riktigt mysigt var det verkligen! Gick ut och sprang ca 7km när jag kom hem och körde sedan lite planka. Mamma fixade omelett och efter det åkte vi till Ica och handlade lite. Unnade mig några naturgodisar ikväll, kanske inte det bästa men gott va det! Nu ska jag sova :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0