Kalas hos Jessica

Hej hej!
Idag klockan 12:00 var jag, bror och pappa hemma hos farmor och farfar för att äta lunch :) De bjöd på kött, potatis och till efterrätt rabarberpaj med vaniljsås. Har varit otroligt slapp resten av dagen och tittat på "Pretty little liars" och bakat chokladmuffins som inte alls blev kladdiga och goda :( Klockan 18:00 var jag hemma hos Jessica på kalas tillsammans med 9 andra härliga brudar :D Det bjöds på hamburgare, godis, marängsviss samt smält choklad och jordgubbar. Så otroligt gott!! Vi spelade spel och skrattade och kvällen blev verkligen lyckad :) Lämnade hennes hus runt 01:00 och nu en timme senare ligger jag i min säng och ska sova.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0