Grillning och volleyboll med vänner

God morgon!
Tänkte berätta lite om gårdagen som började med en god frukost med mami. Sedan fixade vi oss och jag plattade till och med håret innan vi gick ner en sväng på torget :) Fick köpt mig ett par rosa shorts på Gina, storlek 36 :o Mamma bjöd på lunch på den nya restaurangen på innertorget, riktigt gott! När hon sedan skulle åka och jobba satte jag mig ute och solade i blåsten, haha. Halv 6 mötte jag upp Nathalie, Ebba, Linnea och Jenny vid Coop för att köpa allt till grillningen vid stranden. Blev sjukt mycket verkligen. Korv & bröd, dricka, Marabou, vindruvor, marshmallows m.m. Gissa om vi var mätta efter allt det ;) Till grillningen sen kom även Jessica och Sara. Resten av kvällen spelade vi volleyboll även med några killar som kom, satt på donken och lite sånt ;) En riktigt grym kväll trots att jag frös ihjäl!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0