Bröst och axlar

Tjena!
Idag blev det havregrynsgröt till frukost samtidigt som jag tittade på ett avsnitt av "PLL". Efter det insåg jag att det var väldigt fint väder ute så smorde in mig med solkräm 30 och satte mig och solade. Tog en kaffe med pappa vid 2 och därefter gjorde jag mig en bananpannkaka till lunch. Halv 4 åkte jag till gymmet med Nathalie och passet bestod av bröst och axlar. Jag som aldrig någonsin kört detta var helt slut när vi var klara och gissa vem som kommer ha träningsvärk imorgon.. Det var i alla fall riktigt kul att få köra ett stenhårt styrkepass :) Blev grillad karré, majskolv och en sallad till middag och efterrätt blev grillad banan med marabouchoklad i och vaniljglass. Dessutom grillade vi även några marshmallows. Trodde nästan jag skulle spy efteråt efter allt sött. Eftersom jag inte hade någon fotbollsträning idag och ätit massa onyttigt blev det en liten joggingrunda på 7 km nu ikväll :) Jaja, bättre än ingenting i alla fall ;) Ska nu avsluta kvällen med ett avsnitt av "PLL".

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0