Jul. 07, 2013

Helgen har varit bra tycker jag allt. I fredags kände jag mig dock väldigt trött men trots det va jag med på lagfesten och vi hade faktiskt väldigt kul :) I lördags låg jag och Jessica och solade och sedan gick vi runt en sväng på torget och shoppade lite. Blev tacos med mamma och moster på kvällen där sedan och vi avslutade kvällen med en sjukt bra film "safe haven". Idag tog jag moppen till pappa där jag har varit hela dagen. Har solat, spelat lite boll, hoppat studsmatta och haft det supermysigt. Blev grillad oxe, pommes och sallad till middag och efterrätten vågar jag knappt prata om. Jag bakade nämligen rabarberpaj idag och till den hade vi jordgubbar, Kiwi, grädde, glass och vaniljsås. Herre jisses!! Gissa om man var mätt och mådde illa efteråt? Men sjukt gott va det! Ligger nu i sängen, fortfarande mätt och sjukt trött! Har söndagsångest, känner inte alls för att jobba imorgon :( åhh, om man ändå bara kunde vara ledig hela sommaren och bara njuta. Dags att sova nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0