Fika med min saknade vän

Heeeeej!
Idag vaknade jag runt halv 10 och till frukost blev det stekt ägg på macka och en kopp kaffe till det. Fixade mig sedan och satte på lite go musik och tog det bara lugnt :) Vid halv 2 mötte jag upp Liv som jag inte träffat på länge länge länge och vi gick till Eat för att ta en fika. Blev en kopp kaffe och världens största kladdkakabit, jisses vad stor den va! Tror vi satt i ca 2 timmar och fikade, hade så sjukt mycket att prata om och det var roligt :D Sedan gick vi runt i lite affärer innan dom stängde. Blev en snabb sväng hem till mig innan vi båda tog mopparna, hon hem till sig och jag hem till pappa. Nu har vi precis ätit lite grillat kött och sallad på altanen. Snart blir det kaffe i solen och lite senare ett kvällsdopp i sjön, brrr!!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0