Hem och plugga

Usch vad tidigt jag fick gå upp idag! Klockan ringde 05:30 och kände mig helt medvetslös då. Sov i alla fall hela vägen in till Göteborg och tur va det. Träningen imorse gick la helt okej tycker jag väl men inte mer än så. Sen hade vi bara 2 lektioner idag (matte och engelska) då svenskan var inställd och vi fick sluta tidigare :D Sitter på tåget nu som ska gå om 4 min och då blir det hem och plugga. Orkar inte med att vi har så sjukt mycket imorgon.. STORT samhällsprov, tyska läxa på text + 42 glosor, engelska läxa på text + 23 glosor och så ska vi visa upp våran dans på idrotten. Kul kul! Ikväll börjar utomhussäsongen med fotbollen, fy vad kallt säger jag bara! I'm gonna die!!

Puss //Emma

Söta lilla Nicole i skolan :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0