-4,5 kg idag!

God morgon :)
Ingen rolig natt då jag bara låg och vred mig och kunde inte sova för jag var så hungrig. Trots det att jag var hur trött som helst så fick jag gå upp och ta en banan och ett glas mjölk, så jag kunde fortsätta sova. Vaknade idag runt 08:15 och gick upp och gjorde kaffe och en smörgås med ost och gurka på. Har nu suttit och tittat på "Värsta pojkvänsakademin". Bara ett avsnitt kvar men det får vänta, för nu är det dags att börja fixa sig. Ska kämpa mig bort till gymmet trots det att kroppen nästan faller ihop känns det som. Har ju tränat varje dag den senaste veckan tror jag så kanske inte då konstigt. Vågen har visat resultat med att jag nu har gått ner 4,5 kg :D Det är inte så att jag extremt smal nu, men man börjar märka skillnaden tycker i alla fall jag. Även mami har börjat se skillnaden och hade hon fått bestämma tycker hon jag ska ta det lite lugnt ;)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0