Världens bästa vänner!

Igår var det sjukt chill dag i skolan. Hade bara en halvtimmes tyska och därefter var vi på världshistoriska museet innan jag kunde sluta. Skulle egentligen haft simningen också men hade lite ont i halsen så hoppade det ;) Efter museet drog jag och några vänner hem till Adam där han skulle bjuda på amerikanska pannkakor. Hur gott som helst! Amerikanska pannkakor med nutella, sirap, jordgubbar, hallon och banan. Så ställde sig Nicole och de 4 killarna upp och sjöng för mig, så himla söta <3 Nicole hade bakat några pajmuffins till mig, så himla gulligt :)

Hela veckan har mamma sagt att hon skulle ha med sig en arbetskamrat och hennes tjej hem, så jag var tvungen att hoppa min fotbollsträning. Så igår efter jag och Liv hade varit på Sportlife och tränat och var på väg hem till mig så möts jag av att Jessica springer fram och kramar mig i mitt egna hus. Då har både Liv och Jessica fixat en överraskningsfest för mig :D Så när jag går in i köket så står där thai mat, cola, godis, muffins och massa gott!! Gissa om jag blev chockad och samtidigt hur överlycklig som helst :D Så otroligt gulliga vänner jag har, kunde inte ha blivit en bättre dag <3 Vi satte även på en film efter vi hade ätit och myste med popcorn och godis. Jag älskar er mina vänner, ni är underbara! :)<3

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0