Underbart med morgon, eller?

Ännu en sen kväll igår blev det och det känns nu. Var så sjukt hungrig och magen värkte så jag vaknade själv till vid 05:00 när jag skulle upp 06:40. Men försökte strunta i den och somna om. När klockan sedan hade ringt åt jag havregrynsgröt, 1 apelsin och drack en kopp kaffe. Så nu sitter jag här på bussen mätt som en plätt! Ännu en dag då jag verkligen fryser... Som tur va tog jag uggsen på mig idag så hoppas på att jag håller mig lite varmare ;) Klockan 08:00 har vi förhör i T&T. Har inte pluggat något alls, men är ganska lätta grejer så tror jag kommer fixa det ändå :) Ska plugga lite nu på bussen.

Puss //Emma

Såg denna bilden på Instagram häromdan och jag tycker verkligen det ser sjukt gott ut, så detta ska testas nu till våren/sommaren.


Kommentarer
Postat av: Björkis

Okej, det där va typ den godaste bilden jag någonsin sett!! Måste.Köpa.Kiwi.
Puss på dig och din fina blogg super-emma!

Svar: Ja visst ser det supergott ut! :D Puss på dig med Jessica!
Emma

2013-02-20 @ 23:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0