Min födelsedag!

Gooood mooooorgon!
Idag fyller jag 17 år, ett steg närmare 18 hehe ;) Klockan 05:15 kom mami och bror in och sjöng för mig, så söta. Med sig hade de födelsedagsflagga, rosa tulpaner, 2 små paket och födelsedagskort. Min lillebror hade köpt ett presentkort på Gina Tricot till mig för 150kr och av min mami fick jag en liten bok med några bra ord man behöver ha i tonåren haha. Har nyss fått ett skrivbord av henne också så det blev inte så mycket presenter i år. Frukost på sängen är nog det bästa med att fylla år asså! Jag fick en jättegod fralla med ost, skinka, paprika, gurka och räkröra på. En stor kopp med varm choklad med vispgrädde i och en toscabulle, så nu är jag mätt som en plätt. Ska sova på bussen nu :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0