Fryser 24/7

Kände mig väldigt pigg imorse men efter lunchen kunde jag knappt hålla uppe ögonen. Idag serverade bamba pannkakor och ni vet den goda doften som man känner genom hela skolan nästan. Min tallrik bestod istället av sallad, morot, tomat och keso :D mätt blev jag också, men inte speciellt mycket energi... Köpte mig därför en kaffe efter idrottsteorin :) Fryser hela tiden just nu.. Mina händer och fötter är som isbitar, kan kanske ha med min förbränning att göra. Hoppas på det!!! :D Åt nyss upp min hemmagjorda proteinbar så jag får lite energi och för att inte magen ska kurra sönder ;) Nu ska jag snabbt hem innan jag ska möta upp en kompis och fika :)

Puss //Emma

Bild från imorse när jag frös i busskuren..


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hur gör du för att gå ner så mycket i vikt?
Älskar din blogg! :D

Svar: Det var kul att höra Amanda! :D Jo jag försöker undvika kolhydrater som finns i bl.a potatis, pasta, ris, fingor och bröd. Däremot brukar jag starta dagen med en tallrik havregrynsgröt och en frukt till det. Känner att havregrynsgröten och frukten till ger mig en stabil frukost. Resten av mina måltider består av protein, fett och sallad. Brukar dricka ett par koppar kaffe och ibland te om jag känner mig lite sötsugen bara eller så tar jag en frukt. Förutom kosten så består mitt liv mycket ut av träning vilket gör att jag behöver tänka på kosten till största delen. Äter man rätt och lite mindre portioner + att man tränar ca 6 dagar i veckan så minskar vikten automatiskt :)

Hoppas du blev nöjd med svaret, kram!
Emma

2013-02-19 @ 15:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0