Förlåt för dåligt bloggande

God morgon :)
Skönt med lite sovmorgon till 06:50 idag. Har fått tvättat håret och sitter nu och njuter av det sista kaffet på frukosten. Fiberhavregrynsgröt, 1 äpple och kaffe är en perfekt frukost enligt mig. Idag var det exakt en vecka sedan jag satte igång ordentligt med kosten, alltså att jag försöker undvika onyttigheter bl.a livsmedel som innehåller mycket kolhydrater och socker. 3 kg har jag klarat av att gå ner nu på 1 vecka vilket gör mig så sjukt motiverad till att fortsätta! Självklart känner man hur kroppen börjar minska sakta, och att sötsuget är nästan helt borta. Det som krävs för att klara det är en otrolig jävla inställning och att man inte ger upp. Hoppas ni får en bra dag!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0