Firat mami :)

Idag fyller ju min mamma 43 år, grattis grattis!! Kom hem lite tidigare än förväntat och överraskade henne. Mormor var redan där och tillsammans åt jag, mamma, mormor och min bror en riktigt god middag för att fira henne. Hasselbackspotatis med fläskfilé som låg i en god sås. Till efterrätt delade vi fyra på en 0,5 liters sia glassburk. Kände mig nästan tvungen att smaka en liten kula. Till det åt de andra även en liten kaka och så drack vi allihopa kaffe. Gissa om jag är mätt?! Nu sitter jag i alla fall i bussen på väg till fotbollsträning. Tur att det är ca lite mer än en halvtimma kvar tills vi ska börja springa ;) Vid vissa tillfällen som min mammas födelsedag nu tycker jag faktiskt att man kan få unna sig något gott. Det handlar bara om att man måste strypa åt och köra på hårt igen nästa dag! Jag och bror gav henne boken "femtio nyanser av mörker" och en påse med hallon te och man såg verkligen hur glad hon blev :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0