Första advent

Nu är visserligen klockan över 24:00 men skriver ändå som om det vore idag. Första december idag vilket innebär att det bara är 24 dagar kvar till julafton, 4 dagar kvar till London och 3 dagar kvar tills min enorma samhällsinlämning ska in, lite panik inför den sista. Både London och julafton ser jag fram emot! :D Idag var jag snabbt nere på torget för att köpa lussebullar och lite gott inför adventsfika. Vid 3 kom moster och kusin upp och mormor kom upp redan igår, och tillsammans fikade vi lite. Både egentligen säga mycket för det blev både lussebullar, pepparkakor, glögg, kaffe, julmust, saffranskaka och skumtomtar. Väldigt gott, men usch vad jag har ätit massa i helgen!! Samma visa om och om igen, att jag aldrig lär mig... Blev en god söndagsmiddag idag också :) Imorgon är det skola igen och jag känner bara nej, nej NEJ!! Har ingen morgonträning i alla fall så börjar 10:00 ;) Ska krypa ner i sängen nu.

Puss //Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0