Äter bort mina sorger..

Inatt sov jag bara 4 timmar, inte bra alls.. Tog mig i alla fall igenom skoldagen men shit vilken ångest jag har. Min samhällsrapport på 11 sidor måste jag lämna in på onsdag eftersom jag åker till London torsdag-söndag, så där missar jag ju några dagar. Har försökt plugga hela kvällen, men känns inte som texten ökat någonting. Blev en fika med pappa och bror förut och sedan köpte jag godis för att äta upp mina sorger. Nej men allvarligt, jag har sån sjuk inre stress så ni anar inte. Nu tar jag i alla fall en paus och ser på Paradise Hotel. Godiset är upphällt i skålarna och nu hoppas jag att det muntrar upp mig lite. 

Puss //Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0