Snart fotbollsträning

Tja bloggen!
Blev inget bloggande igår tyvärr men nu sitter jag här igen och är redo för att skriva ett inlägg. Igår började dagen med att jag och mami åkte ut till tjörn för att sätta oss på en bergsklippa för att titta på när min bror seglade. Tog några bilder som ni ser här under. På eftermiddagen gick vi till Sportlife och körde först lite trampmaskin och sedan rumpa innan vi skulle testa på vårat livs första CX pass. Passet kändes bra men däremot blev jag verkligen frustrerad att det gick så fort mellan övningarna och när man inte vet hur alla övningar går till så hann man inte med så mycket. På kvällen smsade jag Jonna och frågade om hon ville sova hos mig bara sådär, och yes så blev det :D Hur spontant som helst men shit va kul och mysigt vi hade. Såg på 2 bra filmer och åt chokladbollar, vindruvor och popcorn.
 
Idag var vi en stund på torget innan hon skulle bli hämtad och jag skulle till Sportlife. Idag blev det 10 min på crosstrainern innan jag körde rygg och lite bål. Har börjat packa resväskan nu också för imorgon drar jag och Jessica till STOCKHOLM!! Klockan 06:20 går min buss till Göteborg där jag ska möta upp henne för att ta tåget klockan 07:40 till Stockholm. Åhh det ska bli såååå kul!! :D Om ca 1 timma blir det fotbollsträning i solskenet, life is great. Dags att packa klart väskan nu.
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0