Pendeln till skolan med Nicole

God morgon!
Har hört en del tjat om att jag är dålig på att blogga, och ja tyvärr är det sant.. Ska bättra mig ;) Igår började jag skolan 12:00 och skulle då kunnat ha sovmorgon, men icke sa Nicke! Istället gick jag upp klockan 07:00 för att hinna gå till Sportlife med mami innan jag tog tåget mot skolan. Efter skolan åkte jag med Nicole hem eftersom vi hade planerat att jag skulle sova hos henne. Vi spelade tennis tillsammans och det var riktigt kul faktiskt! Gick mycket bättre än vad jag trodde så det ska vi göra om ;) Vi avslutade kvällen med att kolla "Women in black" som är en skräckis. Trodde faktiskt den skulle vara läskigare.. Just nu sitter vi på pendeltåget på väg mot skolan. Har bara 3 lektioner idag + att det är helt okej lektioner, så det känns väldigt skönt :) Ha en bra dag allesammans!

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0