Marstrand med mami

Hejsan!
Så var det fredag igen, lika underbart varje gång faktiskt. Idag gick jag upp runt halv 10 och medan jag väntade på att mami skulle vakna så bestämde jag mig för att göra hemmagjord mörk choklad :) Blev faktiskt helt okej måste jag säga. När mami vaknade sedan vid 10 åt vi lite frukost och efter det gick vi till Sportlife. Körde först 10 min på crosstrainern och därefter mage och armar. Vi avslutade med att basta idag vilket jag annars aldrig gör faktiskt. När vi var nyduschade och fräscha bjöd mami mig på lunch på ett ställe mittemot. En riktigt god kycklingsallad blev det och man kan säga att vi höll oss mätta ett x antal timmar idag.
 
Snabbt hem efteråt och bytte kläder innan vi satte oss i bilen för att åka ut till Marstrand. Vädret blev helt otroligt fint med strålande sol och blå himmel så vi har verkligen njutit där ute idag. Gått runt längs kajen och tittat in i alla små söta klädbutiker. Fick faktiskt shoppat mig en tröja, en sjal, ett armand och ett par örhängen. Innan vi tog färjan tillbaka köpte vi oss en påse rostade grekiska mandlar som var helt otroligt goda. Sitter nu och njuter här hemma i solnedgången. En riktigt mysig fredag blev det!
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0