Hello monday and hello school!

Måndag igen och nu drar skolan igång på riktigt med lektioner, långa dagar, läxor och prov.. Ganska kul att vara tillbaka i skolan måste jag säga men jag ser inte fram emot läxorna och proven. Solen skiner idag i alla fall och det gör en alltid på gott humör :D D

en här sommaren har min kost och även träning gått helt snett vilket har resulterat till att min vikt och mina mått har ökat i otroliga mängder. Känner verkligen hur stor jag har blivit, vilket inte alls känns kul. Därför ska jag nu ta tag i det ännu en gång och verkligen hålla detta. Jag måste hitta min livsstil vilket jag inte gjort än. Så om allt går som jag tänkt mig ska jag hinna gå ner allt jag vill innan julafton i alla fall. För att lyckas med det måste jag verkligen gå in 100% för det och få upp motivationen. Alltid svårast första och andra veckan.. Då har jag fått sagt det nu i alla fall!

Min stackars mamma har fått en inflammation i foten och har alltså behövt sjukskriva sig från jobbet då hon måste gå med kryckor :( Söt som hon är ville hon gå upp med mig idag och äta frukost :) Just nu sitter jag på bussen och är framme om ca en halvtimme på centralen där jag ska möta upp Nicole :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0