Första skoldagen

Hej på er mina läsare!
Började skolan 9 idag och det var inte särskilt mycket vi gjorde. Började med att våran klassförståndare läste upp alla namn osv, därefter hade vi lite prat och så fick vi några lappar. Tyvärr inget schema för det kommer imorgon. Hoppas verkligen på att vi kommer få ett bra schema men det känner jag mig tveksam till. 2 nya classmates till klassen har vi fått också så det är kul :) När vi slutade vid 11 drog jag, Nicole, Filip och Alex till stan där vi först började med att äta på Jensen. Sen gick vi runt och tittade i affärer och Nicole gjorde värsta spontanköpet och köpte ett par primeboots :D Kom hem runt halv 4 och jisses vad jag är trött. Första skoldagen och jag känner mig helt död, nej kanske inte direkt men trött och så har jag lite huvudvärk. Lagade mat åt mig och min bror så magen är mätt o glad nu :) Nu inväntar jag bara mamma som kommer vilken sekund som helst så vi kan ta en kopp kaffe tillsammans. Ikväll väntar fotbollsträning, tjohoo! :D
 
Puss //Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0