1 augusti

Tjena bloggen!
Satte klockan på halv 10 idag och bara några sekunder efter att den ringt fick jag ett sms av Jessica om vi skulle gymma. Så halv 11 möttes vi upp och cyklade till Sportlife. Startade med 30 min på crosstrainern och därefter rygg och avslutade med lite mage innan jag hoppade in i duschen. Blev en tur till Willys efteråt för att handla lite innan vi gick hem till var och en och gjorde lite lunch. Gjorde mig en god fruktsallad på äpple, päron och en halv banan och satt ute på balkongen i solskenet och åt. Sedan ville jag bada så fick tvingat med mig Jessica ner till havet, dock vägrade hon men jag fick mig allt ett härligt dopp :D Har nyss varit ner på torget med pappa och jag blev bjuden på en fika. En cream cheese bagel och en kopp kaffe på Espresso House var hur gott som helst! Om ca 1 timma är det dags för lite fotbollsträning, ska bli riktigt kul :)
 
Puss //Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0