Sovmorgon

Idag är det nog första gången jag får riktig sovmorgon innan skolan. Dagens fotbollsträning som skulle vara mellan 09:30-11:00 blev inställd vilket innebär att jag börjar 12:00 :D Vaknade till vid 08:00 och kände att jag lika gärna kunde gå upp då istället för att sova 1 timma extra. Planen idag var egentligen att gå till gymmet innan men eftersom jag är lite tjock i halsen måste jag vila inför morgondagens match. 08:15 ställde jag mig och bakade "nyttiga" scones till mig och mami, eftersom hon var ledig idag. Receptet kan jag lägga in ikväll om ni är nyfikna. Nybakat bröd till frukost är aldrig fel! :) Just nu sitter jag på bussen in till skolan för att ha Samhäll och ekonomi, tänk ändå om man hade börjat 12:00 varje fredag ;) Efter skolan blir det stab med Bella, myspys! :D

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0