Måndag va det ja!

Hejsan!
Är riktigt arg över att blogg.se appen inte fungerar, vilket betyder att jag inte kunnat blogga något. Helgen har i alla fall varit bra trots alla onyttigheter jag ätit. I lördags var jag iväg och tittade när Vallens herrar vann över Herrestad och på kvällen var jag i Kungälv på tjejmiddag. En riktigt mysig lördag måste jag säga. Igår hade vi släktkalas för min bror här hela dagen då jag åt en hel del kalorier.
 
Idag är det måndag igen och hela dagen har varit helt okej i skolan. Efter skolan gjorde jag mig fisk och jag kände mig otroligt nyttig. Bara det att sen bjöd papi på fika på espresso house och då sket det sig helt. Blev en mudcake och en caffe latte. Sen skulle han in och handla på coop och då råkade det slinka ner 6 bitar naturgodis i en påse. Usch vad värdelös jag är... Tur att jag har fotbollsträning ikväll! Blir ingen mer mat för mig idag, den saken är klar i alla fall ;)
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0