Grattis bror! :D

Nationella svenska talet idag gick faktiskt bra. Var väldigt nervös men valde att gå upp först av alla och bara köra så jag fick det gjort :) Efter skolan blev det stan med Nicole en snabbis för att köpa present till min lillebror. Köpte lite mer än 1 kg godis och en Angry Bird slangbella. Blev massa tårta, bulle och en hel del godis så mår inte särskilt bra nu.. Men träna ska jag göra ändå, får se hur det går bara. Måste seriöst skärpa mig nu med sockret, har tappat allt känner jag och slutar jag inte så kommer jag snart platsa i Biggest Loser! Har inte tränat fotboll med laget sen i söndags så ska bli skönt att röra på kroppen nu.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0