Deppdag!

Hej hej!
Upp tidigt idag igen för nationella prov i Svenska läsförståelse. Det kändes lite svårt och veta exakt det rätta svaret men jag hoppas på det bästa. När vi var klara med provet hade vi håltimma i 4 timmar innan språket skulle börja. Fattar ni?! 4 TIMMAR!!! Jag och Nicole drog till stan och tittade runt en sväng och sedan kom även Hugo och Adam och hängde på. Jag köpte mig en kycklingsallad på Paprika och Hugo en glass på donken. Ungefär vid den här tiden började jag känna att deppet kom. När vi sedan kom tillbaka satt vi i skolan i ca 1 timma och gjorde ingenting kan man säga. Även om tyskan gick hyfsat fort så hängde jag inte med överhuvudtaget, och på filmen höll jag på att somna. Sov hela vägen hem på bussen, vilket kändes väldigt skönt men vaknar upp och inser att jag fortfarande är lika depp. Precis värmt mig lite fisk som jag sitter och äter nu, kanske behöver lite mat. Får se vad jag hittar på efter jag ätit upp.
 
Puss //Emma
Slänger in en bild på mig från Model House

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0