Bra dag på jobbet!

Gokväll kära vänner!
Hade otur med tåget idag då jag var tvungen att ta en ersättningsbuss för att ett godståg hade blockerat spåret. Hann precis till jobbet som tur va i alla fall :) Det har varit helt galet mycket att göra på jobbet, men så himla kul :D Fått ta emot massa gäster, serverat dryck och mat och massa kul :) Fick jobba över en timma, men men det gjorde mig inte så mycket.

Efter jobbet hämtade mami upp mig och vi åkte och handlade lite. Imorgon har vi ju nationella svenska 3 timmar så jag ville ha något gott att snaska på och något att dricka. Köpte mig en Ramlösa, nötter, mörk choklad och frukt. Gissa vem som är taggad inför morgondagen? ;) När jag kom hem fick jag äntligen i mig lite mat, hade då inte ätit sen skolan vilket nästan var 12 timmar sen. Nu blir det snart sängen för imorgon blir det ännu en tidig morgon.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0