Yes hann med tåget!

Känslan när man får sluta tidigare och man precis hinner med tåget, den är go! Har varit galet trött idag vilket kanske inte är så konstigt.. La mig sent och gick upp tidigt. Sista lektionen då vi hade svenska var jag verkligen helt övertrött. Min redovisning gick inte direkt bra och sedan när en annan grupp skulle redovisa fick jag nästan världens största skrattanfall. Tur att jag kunde hålla igen lite i alla fall ;) Vi fick sluta ca 10 min tidigare och jag och Nicole bara rusade genom hela skolan och till spårvagnen så jag och hon kunde hinna med våra tåg. Vi båda hann med våra tåg, så nu kommer vi att komma hem 1 timma tidigare :D Nu blir det hem och plugga innan det är dags att dra vidare på fotbollsträning.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0