Onepiece & kaffe

Gokväll!
När jag kom hem från skolan slog jag in de 2 skjortorna som jag köpte till papi, och han blev så nöjd! :D Som tur var satt båda skjortorna perfekt på hans kropp. Kan slänga upp en bild på skjortorna sen om jag har tid. Blev ingen fotbollsträning för mig idag eftersom jag inte kunde hitta min moppenyckel och ingen kunde köra mig.. Blev istället en löprunda på 8 km och sen styrka, känns gött i kroppen. Sitter nu framför datorn i min mysiga onepiece och en kaffe i handen, kan det bli bättre? ne tror inte de, haha.
 
Puss //Emma

Kommentarer
Postat av: jessipessi

smart o dricka kaffe kl 8 på kvällen haha<3

Svar: sv: Ja det är så bra så! :D
Emma

2012-09-20 @ 21:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0