Snorunge

Rubriken beskriver mig väldigt bra. Snorar som en liten barnunge, så sjukt irriterande!! Vet själv hur jobbigt jag tycket det är när någon i klassen Snorar hela tiden och idag har jag gjort det. Hostar gör jag också så förkylningen har inte gett sig av än.. :( Vill inget hellre än att bli frisk nu! Tränade imorse i skolan vilket jag kanske inte skulle gjort eftersom andningen blev jobbig och det värkte i hela näsan och huvudet :( Fick träffa alla i klassen igen och det va kul :) Fick också reda på mitt matteprov då jag fick helt okej 44/60 :) Tycker själv att jag kunde fått bättre på det men men jag får la vara nöjd. Nu sitter jag på tåget hem och hemma blir det plugg som gäller... Har tyska prov imorgon och ekonomi prov på torsdag fml.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0