Njuter i solen

Fotbollen idag gick inte så bra idag heller, känner mig inte alls bra längre.. Var dessutom bara 12 stycken för resten va sjuka, skadade osv. Åt lite i skolan efteråt men inget gott direkt, Falukorv och lite sallad blev det. Träffade Nicole efter lunchen och då hade vi ca 2 timmars håltimma innan ekonomilektionen skulle börja... Dock mådde vi inte så bra så vi bestämde oss för att skita i den.

Jag gick av tåget i Std och när jag var på väg till torget möter jag 2 män i 35-40 års åldern som börjar prata med mig. De sa att mina skor va fina, att jag var väldigt söt och så frågade dem mig om jag var upptagen, haha! Alkoholister förmodligen, stackarna.. Just nu sitter jag på en bänk i solen och väntar på mamma som kommer in hit :) Blir att kolla i lite affärer med henne och kanske ta en kaffe, mysigt.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0