Klarblå himmel och solen skiner

Sitter nu på tåget hem och in genom fönstret lyser solen. Har varit otroligt fint väder idag med lite kyla bara. La mig så sjukt sent igår så idag har jag varit helt sinnessjukt trött.. Träningen idag gick hyfsat okej, seg i benen bara. Inte så konstigt kanske eftersom jag i måndags sprang 1,5 mil och igår 1 mil ;) Hade matteprov idag också ju och det kändes faktiskt bra! :D Nu blir det hem, packa om väskan, äta och sedan iväg och spela match mot Västra Götaland med distriktslaget. Kan inte påstå att jag är direkt supertaggad, hade varit väldigt skönt att bara åka hem och sova. Förstår inte riktigt vad som hänt med mig men känner att motivationen för fotbollen inte alls är lika stor som förut.. :/ Ska plugga lite tyska på tåget nu.

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: jessica

du kan ju alltid byta till nösnäs vet du<3 men självklart ska du vara där det är bäst för dig!

love you darling

2012-10-10 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0