Kan inte sova...

God morgon,
Vaknade idag 07:30 men somnade om till 07:55, inte mycket bättre det.. Ont i både hals och huvud har jag, usch :( Hade velat sova länge idag eftersom jag inte alls sover bra på veckorna. Är lite hungrig men tror jag väntar tills mami också vaknat för vem vill äta frukost ensam? Ne inte jag, mycket mysigare att äta tillsammans :) Vägde mig nu på morgonen också och för er som inte är ntresserade, titta bort! 63,8 visade den nu, och även om det inte är en enorm skillnad så går jag ner i vikt :D Jobbigt nu bara när jag inte kan träna med min hals men jag får försöka stå emot alla goda sötsaker ändå.
 
Puss //Emma
Fick bli 2 bilder jag tog häromdagen när regnbågen visade sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0