Jag och mitt vatten

Hejsan mina läsare :)
Kände mig helt värdelös på träningen imorse.. Kanske berodde på att jag endast åt ett äpple? Får äta lite mer nästa gång innan träningen ;) Efter träningen däremot åt jag en stor tallrik havregrynsgröt. Sedan engelska och efter den Lunch och då kändes det precis som man hade ätit frukost, så tog bara lite sallad och gurka. Nu sista lektionen hade vi svenska och då gjorde vi en övning att alla skulle ställa sig framför klassen och säga 3 meningar. Jag gick upp först av alla, vilket jag är väldigt stolt över :) Hatar nämligen att stå och prata inför klassen och bara att säga 3 meningar gjorde mig nervös. Fick tillbaka mitt referat också och det gick faktiskt bra :D Jag bad om att få sluta lite tidigare så jag skulle hinna med mitt tåg som jag nu sitter på :) Är verkligen trött och lite hungrig, som tur har jag mitt vatten hehe ;) Ska kolla igenom matten nu.

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0