HÖSTLOV

Hejsan,
Dagen började med att jag gymmade i skolan. Blev cykel i 45 min och därefter lite försiktig styrketräning. Idag var det god mat i skolan, tacoooos :D När jag och Linnea hade ätit upp tog vi spårvagnen till nordstan och gick runt där :) Köpte mig ett örhänge på Gina och sen gick vi till 4 gott och där köpte jag godis. Varför gick jag dit, fan! Jag ska ju inte äta godis, dessutom inte nu när jag inte kan träna med mitt onda i halsen, fuu :( Det är precis som en inre röst säger till mig att jag vill ha godis när jag egentligen inte vill. Våran första och sista lektion som vi hade idag var ekonomi och jag fick B på ekonomiprovet :D:D Jag tyckte provet kändes som det gick skit och så får jag B, snacka om att det gjorde min dag :D Just nu är halsen värre, känner en kula precis under hakan, jätte läskigt :( Dessutom så gör det ont när jag sväljer då det ser inte så ljust ut.. Sitter i alla fall på tåget hem nu :)

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0