Svar på min lilla frågestund

1. Vem var den senaste personen du ljög för?
- Hm.. Brukar köra några vita lögner för mina föräldrar men ingen direkt röd lögn kan jag inte minnas just nu när jag gjorde den. Den vita lögnen var i alla fall att min mamma sa att jag var dålig på att planera när jag berättade idag för henne att jag skulle vara ledig och åka på cup kommunal imorgon. Då sa jag att jag hade sagt det för flera veckor sen, så det var ingen direkt stor lögn om ni frågar mig.
 
2. Vad är det dyraste plagget du äger?
- Jag är ingen person som köper dyra märkeskläder utan jag nöjer mig med lite billigare snygga kläder så jag hellre kan köpa flera. Det måste nog vara min skinnjacka jag köpte i somras som kostade 500:-. Sen vet jag inte om det är så att min mamma har köpt något någon gång som är dyrare till mig.
 
3. Varför tar du dåliga iphonebilder när du har en systemkamera?
- Jo jag vet själv att det är mycket roligare att läsa en blogg som har snyggare och bättre bilder. Anledningen till att det inte blir så många bilder med min systemkamera är därför att min dator är överfull med bilder och det tar så lång tid att ladda över bilderna. Sedan är det inte alltid att jag har tid att ta kort med kameran utan då är det smidigare att göra blogginlägg från iphonen.
 
4. Hur mycket pengar shoppar du för i måndaden?
- Har ingen aning faktiskt, haha. Jag brukar i alla fall klara mig med mina pengar och har aldrig 0:- i slutet av månaden. Sen är det olika från månad till månad.
 
5. Vad äter du på en dag?
- Oj oj oj, det är olika från dag till dag. Oftast blir det frukost på morgonen, nästa måltid är lunchen i skolan, hemma sedan brukar det bli en frukt innan middagen är klar och sedan kvällsmat efter träningen.
 
6. Vad är det elakaste du gjort mot någon?
- Jag är inte elak.. Men det elakaste jag gjort mot någon är nog när jag har tryckt ner min bror på golvet väldigt hårt eller slagit honom.
 
7. Har du något nyttigt och enkelt frukosttips?
- Jag har många goda frukosttips. T.ex havregrynsgröt gjord på spisen tillsammans med mjölk och kanel. Bananpannkaka som är gjort på 1 banan och 1 ägg som du blandar ihop och sedan steker i stekpannan, till detta kan du ha antingen keso eller yoghurt på och sedan toppar du det hela med frusna bär som du tinar upp. Du har en grov brödskida som du har smör, sallad, tomat/gurka, skinka och ett stekt ägg på. Det var 3 tips från mig på en god, enkel och nyttig frukost.
 
Hoppas ni blev glada för svaren! :)
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0