Övningskört

Vaknade upp idag runt halv 11, inte så konstigt kanske eftersom vi lämnade min mosters hus inatt vid halv 2. Satte mig framför tvn med lite frukost och bara tog det lugnt. Sedan kom mami hem från en kompis och då bestämde vi oss för att jag skulle ut och övningsköra. 2:a gången för mig idag och det går bättre :) Idag var jag t.o.m uppe på 4:ans växel och körde, inte illa för att vara mig tycker jag ;) När vi var klara efter 40 min så åkte vi till ICA och handlade lite innan vi åkte hem. Precis suttit ner och druckit en kopp kaffe och nu skall mami strax sätta igång med maten. Behöver verkligen sätta mig med läxorna nu så det skall jag alldeles strax göra. Har ett tal som behöver skrivas klart, en tyska läxa och en kompletering jag behöver göra.
 
Ikväll drar träningen med laget igång igen och ni kan inte gissa hur taggad jag är. Halsen gör inte ont överhuvudtaget så jag är happy happy :D Får inte ut och jogga för mami bara men får vara med på träningen inomhus i alla fall. Har inget direkt mer att prata om förutom att jag gått upp flera kg. Tänkte verkligen ta tag i det imorgon igen då skolan och allt drar igång. Vet att jag nämnt detta ett antal gånger så förstår om ni är trötta på att höra mig säga det. Lite stöttning istället tack!
 
Puss //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0