Otur?

Detta är min åttonde dag med halsont och en kula under hakan, och det är först nu som det börjar bli lite bättre. Däremot har jag vaknat flera gånger om inatt med sån illamåeende att jag trott att jag skall spy. Vet inte om det var pizzan jag åt igår som gjort mig matföriftad men magen är helt kass. Har jag otur eller vad säger ni? Kan ju även vara det att jag ätit alldeles för mycket skräp den senaste veckan och att kroppen reagererar på det. Blir att bara vara hemma idag och försöka bli bättre. Sitter just nu och skriver på mitt svenska tal som skall vara klart nästa vecka. Håller samtidigt tummarna för att vi får bostadsrätten som vi har varit och tittat på, hoppas hoppas hoppas. Ska försöka ta tag i mitt liv nu igen med att äta hälsosamt så nu blir det ingen mer skräpmat för min del, dags att leta fram något nyttigt att äta.
 
Puss //Emma
Slänger upp en gammal glad bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0