Jag är bara sååå pinsam!

Jo nu ska jag berätta något för er som ni förmodligen kommer att sitta och skratta åt. Jo andra lektionen vi har idag får jag en konstig fråga av en kille i min klass, nämligen är din skjorta ny? Inget som han skulle märka sådär.. Han skrattar och så tänker jag, vad är det nu liksom. Jo då är prislappen kvar på skjortan och syns klart och tydligt igenom skjortan.. Då har jag alltså fått runt i skolan med en prislapp hängandes där bak, pinsamt..... Idag har vi även haft en enorm håltimma på 2 timmar och 40 min, så jag och 8 pers åkte hem till en kille i klassen och såg på tv :D Sedan nu sista lektionen hade vi tyska och självklart fick vi en hel del läxor, döööööör!

Nu sitter jag äntligen på tåget och är både lite trött och vrålhungrig. Ikväll är det fotbollsträning och jag är taggad till 1000, dock har jag så fruktansvärt ont i mina benhinnor och runtom hela vaden :(

Puss //Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0