Det går bra nu!

Gokväll gott folk!
Ännu en lång håltimma idag som jag satte mig och pluggade på :) När jag kom hem lagade jag mig mat själv och det slutade med god mat och ett golv med både olivolja och vinäger... Lyckat! Blev en tupplur på 30 min efter maten innan jag satte mig och pluggade. Ikväll var det löpning med laget och det gick bra :) Återhämtningen blir bara bättre och bättre för varje gång. Känns så galet bra just nu med min träning och kost :D Jag ser skillnad på kroppen och även vågen visar resultat, pepp pepp!! Dags att sova nu, klockan är mycket..

Puss //Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva liten sammanfattning på hur du äter och så för att gå ner i vikt? Något du utesluter? Du är riktigt duktig i alla fall!

Svar: Jodå det kan jag försöka med :) Nu framöver när det börjar närma sig jul kommer jag äta en del onyttiga saker men början på nästa år tar jag tag i det ordentligt igen så fortsätt läs :)
Emma

2012-11-29 @ 21:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0